*

Author Topic: Bhop in normal server is reason for ban?  (Read 820 times)

Offline RedSaturos

• Game Server Admin
  • Jr. Member
    • View Profile
Bhop in normal server is reason for ban?
« on: September 10, 2017, 01:44:32 AM »
I want to know if bhop(no script) is reason for ban in normal server. I read a comment of Marcshall saying that is not reason but I was playing and Koko told me to stop doing it because it's no allowed and he will ban me if I continue using it(I was not abusing and rarely I use it to rush and arrive fast).. so, what's the true about it??

====>Nickname: JINX, JustC
===>Weapons: AK, Deagle
==>Skill: Very Low [ ] Low[ ] Medium[ ] High[√] Very High[ ] Godlike[ ]

Old player from 2013. :)

Offline Marcshall

• R00t Admin
  • The 500 Club!
    • View Profile
Re: Bhop in normal server is reason for ban?
« Reply #1 on: September 10, 2017, 11:31:27 AM »

If anyone uses bunny hops to get into a barricade, it's a warn&punish! People just running around and jumping just for fun (not chasing their enemy), it can be ignored.  The reason for my saying in the past, "Anything that looks like a bhop" was to simplify people from using mouse wheel, since it's considered to be CHEAP. (Anyone can use their mouse wheel even me, but I don't!)

Bunny hopping in general is not against the rules. It is forbidden to use scripts/mouse wheel jumping to enter barricaded rooms/doors/windows.

You can bunny hop, jump script or mouse wheel jump.
You can NOT use scripts or mouse wheel to glitch into barricade spots. Using scripts or a mouse wheel to gain entrance to barricades is obviously unfair. It can allow zombies to more less glitch right through barricades with no knockback.

I'm not sure why so many people are confused by this... but I hope this helps clear things up a little.

Im very curious to know who is telling everyone that bunny hop is forbidden.

"If you're an admin, and you VALUE being an admin, It should be your first priorty above all things."

Offline NS1488

• R00t Admin
  • Sr. Member
  • NooBiE
    • View Profile
« Reply #2 on: September 10, 2017, 01:03:07 PM »
Otra vez vos molestando en el foro???, hace lo que quieras pero después no llores.....anda a hacer bh en subida con ak 47 en la mano a otro server.

saludos crack del cs.

Offline RedSaturos

• Game Server Admin
  • Jr. Member
    • View Profile
« Reply #3 on: September 10, 2017, 01:32:27 PM »
Molestando? Jajaja, si tienes algo personal contra mi evitate la molestia de comentar.
Lo agradecería.

Gracias Marcshall por la respuesta.

Offline NS1488

• R00t Admin
  • Sr. Member
  • NooBiE
    • View Profile
« Reply #4 on: September 10, 2017, 02:22:55 PM »
Molestando? Jajaja, si tienes algo personal contra mi evitate la molestia de comentar.
Lo agradecería.

No tengo nada personal, sos una molestia para el server y yo soy admin por ende te quiero dejar en claro que no vale nada que vos vengas a decir que koko esto y koko lo otro...no existís,después de la nada venís vos.

saludos.

Offline Jason Becker

• V.I.P.
  • Sr. Member
  • whatever happens, happens.
    • View Profile
« Reply #5 on: September 10, 2017, 03:00:32 PM »
Lo agradecería.

No tengo nada personal, sos una molestia para el server y yo soy admin por ende te quiero dejar en claro que no vale nada que vos vengas a decir que koko esto y koko lo otro...no existís,después de la nada venís vos.

saludos.

¿Ah? yo no veo que este haciendo nada malo, y claramente tienes algo en contra de él al decir "eres una molestia para el sv" Simplemente esta tratando de aclarar una duda. Molestia da leer este tipo de comentarios dramáticos de bullshit, ¿Eres el justiciero de papel ahora?, ¿Y que con que seas admin?, ¿vas a dominar el mundo sólo por eso?. Me parece bien el post así dejan en claro de una vez por todas las dudas sobre el bunny hop de ahora en adelante y evitamos mas inconvenientes como este.

Offline NS1488

• R00t Admin
  • Sr. Member
  • NooBiE
    • View Profile
« Reply #6 on: September 10, 2017, 06:42:54 PM »
Lo agradecería.

saludos.

¿Ah? yo no veo que este haciendo nada malo, y claramente tienes algo en contra de él al decir "eres una molestia para el sv" Simplemente esta tratando de aclarar una duda. Molestia da leer este tipo de comentarios dramáticos de bullshit, ¿Eres el justiciero de papel ahora?, ¿Y que con que seas admin?, ¿vas a dominar el mundo sólo por eso?. Me parece bien el post así dejan en claro de una vez por todas las dudas sobre el bunny hop de ahora en adelante y evitamos mas inconvenientes como este.
Lo del bh es claro no hay que explicar nada...ya se explico, aca no pasa por un una regla sino la forma que tiene de actuar frente al resto. Si digo que es una persona toxica es porque lo veo ingame y en foro ninguneando a todo el mundo, diciendo que el es pro y el resto noob. El comportamiento de el es tipico de su clase, nunca aporta absolutamente nada de nada y se queja constantemente cuando alguien le sugiere algo amablemente.

Saludos

Offline koko

• Game Server Admin
  • Sr. Member
  • Angel of Death
    • View Profile
« Reply #7 on: September 10, 2017, 07:43:13 PM »
RedSantos Solamente te pedí que dejaras el BHOP por que me parecía excesivo y que a otros usuarios les parecía molesto, más no te baneé ni si quiera te kickeé ni nada, no era necesario el post con solo decirle a un R00T admin por mensaje privado bastaba, ahora lo que causó el post es algo innecesario como una discusión entre usuarios.

Dejen de discutir la gracia es mejorar el servidor, animar a la gente para que nos ayude a crecer, divertirnos y no causar el desanime de los demás.

Offline justNaru

• Game Server Admin
  • 1000+ Club!
  • Complicated
    • View Profile
« Reply #8 on: September 10, 2017, 08:30:15 PM »
No tengo nada personal [...] sos una molestia para el server [...] ...no existís,después de la nada venís vos.

Aunque tubieras un argumento coherente, esas palabras no te ayudan, ni dejan un ejemplo acorde a tu posición. Sería positivo que para dar tu postura demostraras mayor altura, porque decir esta clase de cosas solo te nivela con la persona que estas juzgando.

Offline NS1488

• R00t Admin
  • Sr. Member
  • NooBiE
    • View Profile
« Reply #9 on: September 10, 2017, 08:45:32 PM »
No tengo nada personal [...] sos una molestia para el server [...] ...no existís,después de la nada venís vos.

Aunque tubieras un argumento coherente, esas palabras no te ayudan, ni dejan un ejemplo acorde a tu posición. Sería positivo que para dar tu postura demostraras mayor altura, porque decir esta clase de cosas solo te nivela con la persona que estas juzgando.
stfu. :)

http://forums.hideoutgaming.com/index.php?topic=17471.msg170359#msg170359
« Last Edit: September 10, 2017, 08:50:30 PM by NS1488 »

Offline RedSaturos

• Game Server Admin
  • Jr. Member
    • View Profile
« Reply #10 on: September 11, 2017, 12:15:38 AM »
Bueno no tengo nada que decir, es una pérdida de tiempo pelear con este.
La duda fue resuelta.Cierren el thread porfavor.
Gracias.

Offline NS1488

• R00t Admin
  • Sr. Member
  • NooBiE
    • View Profile
« Reply #11 on: September 11, 2017, 05:54:49 AM »
Bueno no tengo nada que decir, es una pérdida de tiempo pelear con este.
La duda fue resuelta.Cierren el thread porfavor.
Gracias.
Lo dejamos abierto así dentro de 1 mes cuando preguntes lo mismo te pego tus anteriores posts.

Si fueses sincero y realmente tuvieses dudas sobre las reglas no vendrías a repreguntar acá, las reglas son claras y están en este mismo foro. Vos sabes ingles y podes buscarlo, pero claramente no es tu finalidad.

saludos crack del cs.

Offline justNaru

• Game Server Admin
  • 1000+ Club!
  • Complicated
    • View Profile

Offline NS1488

• R00t Admin
  • Sr. Member
  • NooBiE
    • View Profile
« Reply #13 on: September 11, 2017, 07:47:42 AM »

And how does that justify your kiddy response?

Dude, dont break my balls please. Administrators are players with a little more responsibility, we are not police officers, teachers or public servants. If another player wants to tease you, constantly loses respect and annoys the rest of the players...well ok! I'm not going to teach him anything, I'll only treat him like he does with the rest.

Thank you very much.

Best regards

Offline justNaru

• Game Server Admin
  • 1000+ Club!
  • Complicated
    • View Profile
« Reply #14 on: September 11, 2017, 08:50:30 AM »

And how does that justify your kiddy response?

Dude, dont break my balls please. Administrators are players with a little more responsibility, we are not police officers, teachers or public servants. If another player wants to tease you, constantly loses respect and annoys the rest of the players...well ok! I'm not going to teach him anything, I'll only treat him like he does with the rest.

Thank you very much.

Best regards

But that's your mistake. I'm not encouraging you to teach him. If you don't feel it, there's nothing I can do. What I'm aiming at here is that you're treating him like he treats people, which only makes you a more powerful and reckless version of him. You of all people (cause you're r00t) should know that what you do is give an example, you're in a high position, and people who want to reach that place often think they must act like you do to reach that goal. And if they see you telling people how worthless they are and act all childish, it won't be a surprise when they act the same. Do you want to cultivate that kind of thought in new players? I don't, pretty sure most of us don't.

Even if the guy really is an idiot, don't go down on his level. You're beyond all that, you're a r00t admin, act like it, you know what I mean? If he goes around insulting, then he's gotta get what he deservers, you don't need to disrespect him or act like him. Just do your job and be done with it. It'll save you drama time in the forums.

Offline NS1488

• R00t Admin
  • Sr. Member
  • NooBiE
    • View Profile
« Reply #15 on: September 11, 2017, 09:06:45 AM »
Lol Dude, are you mad? do not tell me what to do and what not. You and others constantly talk about "power" "admin" "r00t"....that's sad. You dont know me pal, so, stop talking.

regards.

Offline justNaru

• Game Server Admin
  • 1000+ Club!
  • Complicated
    • View Profile
« Reply #16 on: September 11, 2017, 09:55:35 AM »
Lol Dude, are you mad? do not tell me what to do and what not. You and others constantly talk about "power" "admin" "r00t"....that's sad. You dont know me pal, so, stop talking.

regards.

Funny how you think I'm mad when you're the one acting all defensive, when all I'm doing is giving some advice. You don't want it? That's fine by me, just trying to give a shit about the matter, contribute my grain of sand. You know what else is funny? You thinking I'm actually commanding you anything. If you feel that way, maybe you should re-check your position.

I never claimed to know you, but we're slaves of our words, so if there ever was any doubt about who you are, your speech clears it pretty neatly. I won't be posting here any further. Regards, and have a very nice day, sir.

Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
May 24, 2018, 06:11:08 AM

Login with username, password and session length

Recent